hannah

VEM:?
Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senast sms av? oskar
Vem tänker du på nu? F
Vem pratade du senast i telefon med? pappa
Vems hus var du senast i? mitt
Vem sa du senast jag älskar dig till? nina
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? pappa
Vem önskar du var med dig nu? F
Vem är din favoritsläkting?  mina 3 kusiner
Vem i din skola går dig mest på nerverna? ;)

VAR:?
Var går du i skolan? Norrstrand
Var är din telefon? veneee
Var är din mamma?  veneee
Var sover du?  på golvet
Var handlar du mest? går nakeeen
Var fick du tag i tröjan du har på dig? hm
Vart åkte du bil senast? veneeee
Var i ditt rum är du? är inte i mitt rum :p

VAD:?
Vad åt du senast? mat
Vad drack du senast? mjölk
Vad har du för färg på dina byxor? mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå? musunderlägget
Vad är din favoritfärg? svart
Vilken film såg du senast? veneeee
Vad hör du just nu? musik!

HAR DU NÅGONSIN:?
Sovit i en annan säng? ja
Hånglat på en bio? ja
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? ja
kört över hastighetsgränsen? har inte jag kanske men den jag åkt med
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? ja
Fått hicka? ja
Dumpat någon?Ja
Stulit pengar från en kompis? nej :sss

Varit i slagsmål? ja
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
Hånglat med en främling? typ
Älskar eller saknar någon nu? ja som fan!!

alla älskar test!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0