hannah

D e n / d e t   s e n a s t e :
Du åt? mat
Du drack? mjölk
Du kramade? vene, anton eller martin !
Du tittade på tv med? mamma
Du satt vid datorn med? ingen? :pp
Du skrattade med? andré! 
Du brottades med?  veneee
Du pussades med? hemlig som fan :$$
Vad ska du göra imorgon? skola,träna,plugga!
Vad har du gjort idag? skola och pluggat!
Va det kul? veneee
Vad vill du ha? större bröst? haha socker!!!!
Vad har du för mycket av? kompisa o:! nej jag vene, fettpå kroppen kanske!
Är du singel? yapp
Vad vill du göra nu? knuuuuulla
Planer till helgen? kanske va med F!
Har du mer en 5 tröjor? ja
Har du mer en 2 byxor? ja
Vill du sova nu? nääää

Ensamvarg:
[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[ ] Du är oftast själv
[ ] Du umgås hellre med en bok en dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
[/] Du är osocial 
Antal: ½

Anorexiabarn:
[x] Du har haft anorexia/tendenser till anorexia
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det enda du äter
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[x] Du tycker du är tjock
[x] Du säger emot när dina kompisar säger att du inte är det
[ ] Du börja tappa hår
[x] Du fryser ofta
[x] Du äter inte mkt
Antal: 5 fuck offff hahahah !


Självförtroendes översvämmning:
[ ] Du älskar dig själv
[ ] Du är mycket snyggare än alla andra
[ ] Du älskar ditt utseende
[ ] Om någon säger att du är ful blir du arg
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet
Antal: 0


Emo-typ:
[x] Du skär dig - har gjort
[ ] Du har svart hår - vill haaa!
[x] Du bär ofta svarta kläder
[x] Du målar dig mkt svart runt ögonen
[x] Du har dåligt självförtroende
[ ] Du vill dö - velat
Antal: 4


Fjortis:

[ ] Du säger ofta dah
[ ] Du andvänder "w" i alla meningar och ord du andvänder
[x] Du har mycket smink
[ ] Du säger ofta fjortispower
[x] Du bär ofta korta kjolar/linnen
[x] Du är 14
Antal: 3 - jag använder inte fjortissmink o:

Nörd:
[x] Du älskar att läsa
[/] Du kan allting om datorer och sånt - mycke iaf!
[x] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris
[/] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet - jag vill göra mig fin men jag skiter i om jag är ful
[ ] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker
Antal: 3 jag är inte nörd jag vill bara ha bra betyg!


K ä r l e k ,   v ä n n e r ,   f a m i l j   &   l i v :
Är du kär? japp
Är du tillsammans med någon? Ne
Vill du ha fler vänner? går inte att få för många!
Har du för många vänner? nej
Är du ovän med någon?  neeee
Är dina föräldrar fortfarande gifta? nejjj
Är dina föräldrar skilda? jaaa
Har du riktiga syskon? jag tycker hugo är riktig, vi bor ihop har samma mamma så JA!
Trivs du i din familj? vene
Hur många bor du med? 3
Vill du leva? kan vara rätt kul :pp
Är du lycklig ? nejj

Vad gör dig lycklig? dom bästa <3 musik och innebandy (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0