hannah

igår var det skitkul . fast endå var det så jävla tråkigt... men det var kul. fasten jag gråt hela tiden, först lyssnade vi på mrP(erfect)(atzauer) hahaha, med josefine och lisa??   sen typ stod vi och pratade med anton , eler jag pratade med han för jag inte kände ngn annan. sen kom viktor och var med maia och så... sen gick vi till uno och sen till museeparken japp :)  sen vare att träffa nina, och då jävlar, vad jag grinade... sen gråt jag resten av kvällen :p det var pinsamt, så FÖRLÅT ALLA det känns inte så jätte bra nu då. men det får väll gå. hehe! jag berättar mer SEN! :)
PUSS

forts..
det blev mörkt osv. sen träffade jag Torbjörn , omgomgomg!! det var ju första gågen och jag vågade inte gå fram först.. fast maia buttade fram mig hahah !!! och tur var det för där stod han hahahahhahahaha. shiiiiet han är soet! . men det var trevlans, fast jag var skabb med gråtsvullna ögon osv... men såååånt ärlivet va fan, allt kan inte alltid vara perfekt. sen var det dretmörkt så jag tror inte han såg det, hahah xd. men aja, det var fettkul iaf... haha
sen började maia och viktor hångla, det får (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) :  5 tummar upp :D:D

Kommentarer
Postat av: maia

haha. och så vet alla!

hannah då:)

det var en kul kväll, tack gumsan<3

2009-09-19 @ 17:57:42
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: hannah

tack babe <3

2009-09-19 @ 18:24:35
URL: http://chml.blogg.se/
Postat av: someone

;)

2009-09-21 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0